Пампорово

Видимост

Пампорово АД са компания, които използват кръг от комуникационни канали. Те оперират на пазар, който се стреми да привлече както чуждестранни туристи, така и български такива.

Едва ли има българин, който не е чувал за Пампорово и прекрасните кътчета за отдих и атракциите, които може да  предложи той. Възможностите за избор, обаче, пред потенциалните почиващи, преди началото на туристическите сезони, трябва да бъдат напомняни. Много е лесно определена опция за избор да се “изгуби” от полезрението на потребителя сред широкото море от информация. В този случай кампанията има напомнящ ефект.

Освен това, Пампорово е място със стратегическо географско положение, близо до много райони, и е идеална опция за спонтанна почивка през уикенда. Нужен е само визуален стимул, който да каже “ Защо не?” Аутдор кампаниите в този случай, наред с други комуникационни канали, са подходящ избор за улавяне на 2 типа потребители в една сезонна кампания. Тези, които са пропуснали да сложат Пампорово в списъка с възможности. И тези, които могат да си позволят спонтанна резервация, базирана на моментна емоция.

Какво направихме:

  • Медия планиране, за да фиксираме подходящи и атрактивни позиции за провеждане на една такава сезонна кампания.
  • Печат на визиите за съоръженията за външна реклама.
  • КЛИЕНТ:

    Пампорово АД

  • ГОДИНА НА ПРОЕКТА:

    2017 - 2020