Дафор

Имидж и разпознаваемост

Клиентът ни Дафор преди повече от 20 години заема мястото си на пазара за животински храни и аксесоари, като се е сегментирал във високия сегмент продукти – премиум и супер премиум храни. За всички тези години с равномерен темп те се развиват постепенно и стабилно. Работят в B2B и B2C сферата. Натрупват опит и търговски взаимоотношения, партньорства с международни брандове, разширяват националната си мрежа за доставки.

Активите, с които компанията се представя в дигиталната среда, от един момент нататък спират да отговарят на текущото състояние на бранда. Успоредно с това, големият брой ангажименти на екипа, поради разрастване на бизнеса и приоритетното им отношение към клиентските нужди, отлагат за дълъг период от време актуализирането на активите в онлайн пространството.

Нашата задача беше да изработим нов уеб сайт с минимален ангажимент от страна на поръчителя, поради натовареността им.  Изискването беше съвременна визия, коректно отразяване на сегашното състояние на компанията. Друго важно изискване беше да улесним максимално клиентите на Дафор при получаване на необходимата им информация относно продуктовия асортимент.

  • КЛИЕНТ:

    Дафор

  • ГОДИНА НА ПРОЕКТА:

    2020

  • УЕБСАЙТ:

    https://dafor.bg

Какво направихме - изработка на уеб сайт и резултати

Събрахме цялата нужна информация за компанията от нашия клиент – цифри, факти, история, информация по отношение на особеностите на бранша, нужди и проблеми на клиентите. Направихме свое собствено проучване. Сегментирахме клиентите и определихме профила им, проучихме конкурентната среда, марките, които дистрибутират и представляват за българския пазар. Наред с това се запознахме с цялото животинско царство, различните породи кучета, котки и чудатите им диетични предпочитания. Въоръжени с данни и от ключовите търсения в онлайн средата, изградихме архитектурата на бъдещия уеб сайт на Дафор.

Написахме текста за уеб сайта на Дафор, като използвахме по-неангажиращ тон, съобразен с тематиката на бизнеса им. Подбрахме свежи цветове, отговарящи на тези на логото и корпоративните им материали, за да сме консистентни във визията на бранда.

Акцентирахме на постиженията им през годините и предимствата на работата с тях. Описахме марките, които дистрибутират и представляват, като сложихме продуктови каталози, които по този начин са достъпни 24/7 за клиентите.

Оптимизирахме технически сайта, така че да отговаря на изискванията на Google.

Резултатът беше функционален и красив уеб сайт, полезен за потребителите. Макар и с нов домейн, сайтът генерира органично първите си запитвания за партньорство и доставки от страна на Дафор още първата седмица от пускането си.
Нетърпеливи сме да въведем екипа на Дафор и във възможностите на онлайн рекламата и да изградим връзка с потребителите им в социалните онлайн среди.