Офис 21
Нови възможности за растеж
Офис -21 са водеща компания в областта на продажбата и отдаването под наем на офис техника. С дългогодишното си присъствие на пазара са затвърдили своя канал за продажби – маркетинг от уста на уста. Това е станало възможно благодарение на коректните отношения на компанията към нейните клиенти, бързото и ефективно обслужване. Гласуваното доверие от страна на двата гиганта Брадър и Коника Минолта, за които Офис – 21 е официален партньор за България, затвърждават нейната позиция.
Офис – 21 се обърнаха към нас с молба да изработим новия им уеб сайт, който да отразява профила на компанията и услугите, които тя предлага към настоящия момент. Единственото изискване на клиента беше визията на уеб сайта да бъде свежа и да се различава съществено от възприетите в тази сфера визии за корпоративни онлайн платформи.
КЛИЕНТ:
Офис 21
ГОДИНА НА ПРОЕКТА:
2020 - 2021
УЕБСАЙТ:
Какво направихме - платформа и брандинг. Резултати.
Първата ни стъпка беше проучване – пазар, потребителска аудитория и нагласи, търсения по ключови думи в Google, определихме конкурентните предимства на нашия клиент и очертахме продуктовите линии, за които искат да постигнем по- голяма видимост.
Определихме начина, по който ще постигнем това и стратегията и стъпките, които ще следваме.
Преработихме логото на компанията, за да отразява новата визия.
Подбрахме слоган – “Вашият офис е наша грижа”, който точно описва ползата от тяхната работа за клиента. Така допълнихме бранд идентичността им
Брандирахме нейни автомобили в кореспонденция с бъдещата визия на сайта и новото лого, за да постигнем максимално широка разпознаваемост. Транспортната реклама при добро изпълнение на проекта е много добър начин за увеличаване на обхвата на бранда.
На база на предварително проведените проучвания, изградихме максимално подходяща структура за новия уебсайт, която да дава възможност да уловим потребителските търсения и да провеждаме бъдещи рекламни кампании.
Написахме текст за уеб сайта, така че да отразим максимално ясно конкурентните предимства на Офис – 21, професионализма на екипа и да създадем доверие в компанията от страна на потенциални потребители, които не я познават.
Направихме техническа оптимизация на сайта, оптимизирахме и скоростта на зареждане за десктоп и мобилни устройства.
Резултатът беше лек, супер бърз (дори и за мобилни устройства) уеб сайт, с лесна навигация за потребителите и изчистена визия. Постигнахме добро потребителско изживяване.
Още първия месец новият канал за комуникация на Офис – 21 започна да работи за тях.
Успоредно с това започнахме да подготвяме стратегия за кампания, чиято цел беше повишаване на продажбите с 10 % на годишна база за продуктите, които бяхме определили като основен таргет за популяризиране.
Включихме 2 комуникационни канала – Google екосистема и премиум онлайн медии.
За период от 2 месеца реализирахме 3 Search кампании в GoogleAds, чрез които успяхме да насочим трафик от няколко типа потребители и да доведем до успешно реализирани търговски сделки.
Резултатът беше завидно добър:
• 9, 062 % увеличение на трафика към уеб сайта
• 17, 90 % CTR
• За сравнение стандартните добри резултати от такъв тип кампании в B2B сектора е 2,41% https://www.wordstream.com/blog/ws/2016/02/29/google-adwords-industry-benchmarks
• 6 : 1 ROAS (възвръщаемост на инвестициите от рекламната кампания)
За сравнение изключително добър ROAS (възвръщаемост на инвестициите в реклама) се възприема 4:1 https://postclick.com/blog/roas/
Ефективна платформа, чиято крайна цел – информираност на аудиторията и повишаване на продажбите, бе достигната.